قیمت، خرید و مشخصات فنی پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از معایب مهم پاور بانک می توان به داشتن وزن سنگین آن اشاره کرد، اگر شما نیز از حمل و جا به جایی پاور بانک های سنگین خسته شده اید و به دنبال شارژر همراه با قابلیت حمل آسان هستید ما به شما پاوربانک انرجایزر UE10044 پیشنهاد می کنیم. این پاور بانک با ورزن 1.4 میلی متر از پاور بانک های سبک وزن موجود در بازار است، ما در این وبلاگ راهنمای خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 ارائه می دهیم به همین منظور به بررسی و نقد این محصول از سایت های دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و پلازا همراه ما باشید.

پلازا:

بدون شک برایتان پیش آمده که خارج از منزل یا در سفر هستید و ناگهان با تمام شدن شارژ تلفن همراهتان مواجه می شوید و در این شرایط امکان شارژ کردن گوشی موبایل با برق شهری هم برایتان فراهم نیست. در چنین موقعیتی داشتن یک پاوربانک مناسب و با کیفیت می تواند مشکل شما را به راحتی حل کند. در این میان مشکل دیگری که وجود دارد تنوع برندهای مختلف پاوربانک موجود در بازار است. انواع پاور بانک ها با مشخصات فنی و قیمت متفاوت در بازار عرضه می شوند از این رو انتخاب یک نمونه مناسب و خوب برایتان دشوار می شود. پاوربانک انرجایزر (Energizer) مدل UE10044 به ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت یکی از گزینه های عالی برای شما است. این محصول بسیار مقاوم است و بدنه ای از جنس پلاستیک ABS دارد. همچنین در برابر شدت جریان، اتصال کوتاه، شارژ اضافی و شارژ معکوس محافظت شده است. باتری این پاوربانک فوق العاده از نوع لیتیوم پلیمر است و با ولتاژ خروجی 5 ولت و شدت جریان خروجی 2.1 آمپر دستگاه شما را شارژ می کند. یکی از مهم ترین مزیت های پاوربانک انرجایزر شارژ همزمان دو دستگاه است. همچنین، وزن مناسب 230 گرمی پاوربانک انرجایزر مدل UE10044 به ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت سبب شده تا به ویژگی قابلیت حمل آسان هم مجهز شود. در نتیجه یک انتخاب عالی برای هر کسی خواهد بود.
 
دیجی کالا:
 
شارژر همراه «UE10044» از محصولات شرکت «انرجایزر» (Energizer) است. این شارژر همراه ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و باتری آن از نوع لیتیوم-پلیمری است. این پاوربانک انرجایزر ولتاژ ورودی 5 ولتی و شدت‌جریان ورودی 2 آمپر دارد. مدل UE10044 به دو درگاه خروجی مجهز شده است و از قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه بهره می‌برد. خروجی 2.4 آمپری این محصول باعث شده است که بتوانید با استفاده از آن گوشی موبایل خود را سریع‌تر از حالت معمول شارژ کنید (البته این به معنای پشتیبانی این محصول از شارژ سریع شرکت کوالکام نیست). از دیگر قابلیت‌های مهم این شارژر همراه می‌توان به مدارهای مقاوم در برابر شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه اشاره کرد. گفتنی است، هنگامی‌که پاور بانک در شارژ است و دستگاه دیگری نیز به خروجی پاوربانک برای شارژ وصل شده باشد، پاور بانک به‌صورت خودکار، دستگاه وصل شده را در اولویت قرار می‌دهد تا زودتر شارژ شود. شارژر همراه UE10044 بدنه‌ای از جنس پلاستیک ABS دارد که باعث سبکی پاوربانک شده است و ظاهر مطلوبی را برای آن رقم زده است.
 
ایده برتر پارسیان:
  • دارای قابلیت 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10044 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب است. البته توجه داشته باشید که این میزان تعداد دفعات شارژ ذکر شده، ممکن است متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما کمتر یا بیشتر شود. پاوربانک انرجایزر Energizer UE10044 با ظرفیت 10000 میلی آمپر در زمینه شارژ سایر دستگاه های دیجیتال مانند تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و... نیز کارایی دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاور بانک گوشی انرجایزر UE10044 را ایده آل ارزیابی کرد.

  • شدت جریان خروجی 2.1 آمپر، سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی

شما می توانید با استفاده از پاور بانک Energizer UE10044 دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر همراه دارای دو پورت خروجی است که شدت جریان آنها حداکثر به 2.1 آمپر می رسد. این میزان شدت جریان برای شارژ گوشی و تبلت کاملاً مناسب بوده و سرعتی بسیار مطلوب در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. البته دقت نمایید که پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10044 از فناوری فست شارژ پشتیبانی نمی کند؛ اما در مقایسه با پاوربانک های معمولیِ 1.0 آمپری دارای سرعت شارژدهی بالاتری است.

  • یک شارژ با کیفیت و ایمن را تجربه کنید

پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10044 از مقاومت بالایی در برابر اختلالات احتمالی مانند اتصال کوتاه، نوسان شدت جریان و ولتاژ و شارژ بیش از حد برخوردار است و از دستگاه های متصل به آن محافظت می کند. این ویژگی سبب افزایش طول عمر باتری گوشی و سایر دستگاه های دیجیتال شما می شود و از آسیب دیدن آنها در حین شارژ شدن جلوگیری می کند.

چنانچه در خصوص پاور بانک Energizer UE10044 نکته ای در ذهن شما یاد آور شده است می توانید دیدگاه های خود را در قسمت کامنت سایت دیجی کالا مطرح نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی